Esyagz Iyi aksamlar annisler. Kehribar kolye aldım bugün oğlum 4 aylık. 33 cm uzunlugu. Gece yatarken takiyormusunuz cikartiyormusunuz. Ben azıcık korktum birşey olur die 😓 cesaret edemedim takmaya gece yatarken.. siz nasıl yapıyorsunuz.
Newmommy Esyagz ben kullanıyorum çıkartıyorum uyurken mutlaka tehlikeli boncuklar dolanıp daralabilir allah korusun
Abarca Esyagz gece ayak bileğine takabilirsin. Ben 6 aylık olduğunda gece de boynundan çıkarmamaya başlamıştım.
Yasemin01 Nerden aldınız kolyeyiacaba ben internete güvenemiyorum bi türlü sizler memnunmusunuz acaba ?
Destina Esyagz 2 aylıktan beri boynuna takıyorum 32 cm boncuk araları düğümlü dolanmaz zaten arkasından sarkıyor sürekli de kontrol ediyorum
Poncique Esyagz tükürükleri bayağı azaldı ama sinir stres gece saat başı kalkma kısmında hiç faydası yok