Hanımlar dört gün sonra bebeğim 2 aylık olacak bazen bir kaç gün meme almıyor birinin başı pek yok ama diğerini çok iyi alıyordu sütüm yetmediğinden mama da veriyorum biberondan mı diyorum ama önceleri alıyordu bu günler de onu da almıyor kucağıma aldığım da yada acıktığın da ağzını hep memeye atıyor ama açtım mı bağırıp ağlamaya başlıyor ne yapacağımı şaşırdım ☹️ Var mı bir fikir verebilecek ?