Hamileliğin son dönemlerinde kabızlık problemi yaşamaya başlamıştım doğumdan sonra daha da çok arttı. Normal doğumda ikinma olduğu için basur hemoroid olur diyorlardı ben sezeryan olduğum halde böyle oldu ilk hafta hep sıvı beslendim bir sorun olmadı sonra normal yemeğe dönünce yine kabızlık oldu ama bir gece çok zorlandım bir saatten fazla tuvallette kaldım ve çok ağrım oldu kalktığımda afedersiniz her yere kan boşaldı çok korktum hemen acile gittik hemorid patlamis dediler hayatımda hiç hemoraid olmamıştım hiç geçmez diyorlar amaliyattan da korkuyorum aranızda bu durumu yaşayan var mı neler iyi gelir nasıl geçer