Bebeğim 4 aylik 12 gün. Hem emzirme hemde dev sütü ile devam etmekteyiz. Karnı tok altı temiz ama gündüzleri devamlı ağlıyor gece uykumuz güzel. Ne yapsam mutlu edemiyorum. Elleri agizinda salya artisimiz var dış yataklari kaşınıyor tahminimce. Napabilirim fikri olan varmı bir yerimi ağrıyor anlamadım mama değişik ligi yapmisdik gaz yapmış olabilirimi.bu şekilde olduğu için bende çok üzülüyorum. Biraz oylaniyor tekrar ağlamaya başlıyor. Beni gören seni bukadar perişan görmemiş dik diyor bebeğim iyi olsun ben perişan olayım ya varmı fikri olan:( çok kotyum artık