Iyi günler 2 aylik bebeğinin aşılarını yaptırdık sonraki günde bebeğim ellerini yana acip kucaklar gibi sıçrama hareketi yapıyor 1 2 saniye
Bugun 3. Gun tekrar yaptı 2 3 kere. Internetten baktım west sendromu hastalığında böyle oluyormuş. Çok korkuyorum bebeğimde hastalık var diye. Hastaneye gitmek istiyorum ama şu an köydeyiz..sizlerin bebeğinde böyle oldu mu