Deletedmom626262 lifting daha sağlıklı ve mantıklı bence. Ama gerçekten iyi bir yere yaptırmak lazım. Ben düğünümden önce bir kez yaptırmıştım 300tlydi o zaman, açıkçası ilk 1 hafta dışında kirpiğimde bir işlem olduğu anlaşılmıyordu bile. Çok çabuk sönmüştü. Çok öyle kirpiği besleme vs de olmamıştı. 300 TL çöp olmuştu yani. Ama çok güzel yapan yerler var instagramda görüyorum