Ah size yazilanlari bende okuyayım.. artik psikolojik olarak kimi zaman iyi hissetmiyorum kendimi..
Benimki sizden bi tik daha zor.
23.5 aylik oğlum, 7 aylik kizim var.
Kizim doğunca ilk 3 ay cok rahattim. Duzenli uyur kalkardi. Uzun uykuları vardi..simdi onunda gözü açıldı. İlgi istiyor , oyun istiyor. Oğlum zaten 2 yaş sendromunda. Kıskançlık basladi. Küsmeler basladi. cok üzülüyorum arada kalınca