[silindi] bende birnkere gece veriyorum dogdugundan beri sadece aptamil.kullandim 2 ay boyunca sonra smilac aldim ilk baslarda yesildi simdi duzeldi tekrar hardal renginsari yapiyor sanirim.o.mama degisikliginden kaynaklandi diyenyordum.bende kaynanamda ayaklarini usuttugu zaman yesil yapar kakasini diyor bana ikiside olabilir halbuki 2 tane corap giydiririm.hep ustunde battaniyeside olur ama ne bilim vala 😁