Nespressso Musteşanın konak şampuanını aldım baya etkini gördüm ama büyük pullanmalar o kadarda geçmedi kullanan var mı ? Varsa tam etkiyi ne zaöan gördü ve başka ne yapmam gerekiyor ?
Evrim1906 Nespressso farklı bir şampuana gerek yok bence banyo dan 1 saat önce zeytin yağı ile masaj yapıyordum sonra tarayınca tertemiz oluyor
sarilokumumm Nespressso bana ebe söylemişti banyodan yarım saat önce saf zeytinyağı sür yıkadıktan sonra tara diye öyle yaptım 2 defa geçti tamamen
BernaBulut Nespressso Hindistan cevizi yağıda sürüp bırakabilirsin zeytinyagıda yıkayacağın zaman bebeğin saçına güzelce sür beklet ondan sonra tarayıp duş aldır bir iki güne hepsi biter olmaz bir daha
NefesMaviDeniz Nespressso İkiz bebeklerimiz var ve ikisi içinde sadece hakiki zeytinyağı kullandık. İnanılmaz güzel sonuç verdi. Birde banyo yaptırırken (hergün banyo yapıyorlar) muhakkak ince uçlu tarakları ile bi 1-2 dk tarıyorum.
26262626 Nespressso ben tek seferde kurtuldum. Bebekyağ sürdüm başına 20 dk beklettim. Sonra eski sivri uçlu taraklarla yavaşça kaldırdım acıtmadan zaten yumuşamıştı. Sonra yıkadım. Bi daha ne Konak oldu ne bi şey mis gibi parladı saçları
Morusevenanne Nespressso bana da ebe zeytinyagını karbonatla karıstırıp sür dedi yarım saat bekledim bi de ebebekte 15 liray konak taragı var onu aldım hemen gecti aylarca bosuna beklemişim zeytinyagı sadexe etkili olmuyor