[silindi] Leylla54 benim de oğlumun yamuk sağa çok yatmış şimdi geceleri soluna yatırıyorum doktor düzelir dedi baş ve ayaklarını değiştir sürekli dedi bi öyle bi böyle yatsın dedi 1 yaşına kadar düzelir dedi
[silindi] Ben hiç yastık kullanmadım, 2 yaşına kadar da düşünmüyorum.sizin bebeğiniz başı doğuştan mı yamuktu? Soradan mı oluştu?
Leylla54 [silindi] bnde ilk zamlar normal yastık kullandım sonra yastıksız yatırmaya başladım sürekli sol tarafa dönük yaptığı için kafası arkaya doğru uzadı bunun için özel yastıklar warmış bnde alıcam da kullanıp etkisini gören war mı die merak ettim
[silindi] Leylla54 benim de bebğimin kafası arkağa doğru uzun.bu gayet normal bi durum.olması gereken o zaten.🤷♀️
Leylla54 [silindi] öyle mi bilmiyordm doktorda yamuk olmuş kafası diyince düzelmez sandm bnde öyle yapayım inşallah düzelr