6 ay 10 günlük kızım var ek gıdaya geçtik 5 buçuk aylikken ilk başta yiyordu az da olsa şu 1 haftadır ağzına birşey almıyor sadece beni emmek istiyor.Agzina kaşığı götürdüğün an ağlıyor ağzını kitliyor. Herşeyi denedim sebze püresi çorba meyve bile istemiyor. Dişleri henüz çıkması acaba ondan mi yapıyor?Bu durum sizinde başınıza geldi mi? Geldiyse nasıl atlattınız?