Kızlar naber naslsnz
Bebeğim 2 gündür ateşi 37 den aşağı düşremyorm en yüksek 38. 6 oldu acilde boğazı kızarık vs dedi ilaç verdi kullanyorm ama ne zaman noramale dçner ateşi? Kaç gün kullanınca? Bişey yemyor iştahlı çock sadece emiyor bu günlerde. Bu arada 9 aylık ahmedim. Var mı öneriniz