Morusevenanne Kızlar 4 aylık bebeğim var hala adet olmadım eşimle aramız limoni. 1 hafta önce beyaz akıntı geldi acaba dedim prezervatif mi delindi? Uyku bile uyuyamıyorum korkudan. Olay üstüne büyük bi kavga etmiştik unutmusum yoksa ertesi gün alırdım şimdi aklıma geldi. Bu aralar kavgadan mı ne sütüm de azaldı gibi hissediyorum. çıldırmak üzreyim bana bişey diyin.
Gunesay Morusevenanne ben de kızım 7 aylıkken gebe kaldım ve şu an 9 haftalık 🥲 alışamadım kabullenemem dedim. Bugün hareketlendiğini görünce allahıma şükürler ettim. Dert etmeyin. Allah nasip ederse olan oluyor🙈
Betul2620 Morusevenanne 6 ay adet olmayan varmış normal diyorlar benim de 3 aylık bebeğim var hala olmadım ve akıntı sürekli oluyor bende de
heyymomm Morusevenanne ya bu korku bende de var psikolojik de olabilir rüyalarıma bile giriyor benim de bebeğim 5 aylık olmak üzere kendimi sürekli hamile gibi hissediyorum test yapasım geliyor bence psikolojik ya
Brcdrnlila Morusevenanne bence her şeyi geçin bebeğinizin sütüne odaklanın onun aç kalması emzirmek gibi ihtiyaçlarını düşünün süt artması için iyi olun yiyin için bir şeyler hamile olduğunuzu sanmıyorum benimde öyle uzun süre adet görmediğim akıntım olduğu zaman olurdu 5,5 ay sonun da oldum herkesin demek bu aralar eşlerle sorunu var ben uzam duruyorum kötüysek o işte yok ne olcağı belli değil🤦🏻♀️
Morusevenanne Gunesay eşimle aram iyi olsa tamam kabul ama değil çok üzgünüm inşallah yoktur. Siz adet olmus muydunuz?
Gunesay Morusevenanne ah ah eşiyle arası harika olan var mı acaba? 😅 aranız düzelir inşallah. Benim aşırı başım dönüyordu. Adetime 4 gün kala test yaptım ve gebe olduğumu öğrendim. Sizin içinde hayırlısı olsun.
Morusevenanne Gunesay ay bi ara benim de hep dönmüştü tansiyonum düşük çıktı. Ama şimdi gecti baş dönmeleri 🤕
Morusevenanne heyymomm evet arkadasım da 6.ayda oldu. Adet olmayı hic özlemesem de insanın içini kemiriyor sinsi bi korku 😀
Morusevenanne Brcdrnlila çok teşekkür ederim çok güzel yazmıssınız. Biz hic iyi olmayı beceremedik. Cocuguma kıyamadığım için katlanıyorum o yüzden ikinci bebek ihtimali beni korkutuyor.
Mrvtpz Benim bebegimde 4,5 aylk ayni hisler bendede var adetim yeni bitti ustelik ama insan yerlesme kanamasi mi diye bile düşünüyor kesinlikle piskolojik oldugunu düşünüyorum bu arada kaynanam 2 cocugundada 2şer sene hic adet olmams