Bebeğin emdikçe,meme uçların,beyne sinyal gönderecek.sakın pes etme,.sütün gelene kadar mamayı da kesme, bebeğin boş meme emse bile, onun şekerini dengede tutacaktır,çünkü emme refleksi ile,karnının doyduğunu zannedip, şekeri de düşmeyecektir böylelikle.