Cyln17 benim oğlum da 6 aylıkken 9.200 dü, doktor maşallah yaşına kadar almasa da olur dedi, o oldu, yaşında 10.3 ancaktı 😂 ama boyu uzuyor, motor gelişimi iyiyse çok takılmayın, yürüyünce iştahı açıldı benimkinin normalde zayıflar derler şu an hafiften gıdıklı ve göbüşlü bir şekilde dolanıyor etrafta