Aydanzeyd Kizlar kac gundur baya sicak oldu burasi. Moskovada yasiyoruz. Oglum bu sicaklar oldu istah gitti acaba ondan mi? Sizde durumlar nasl
anneyok Aydanzeyd Evet. Kaynanamla konuşurken dedi zorlama daha fena olur diye. Dokunmuyorum bende yemek isterse yiyor. Karpuz bile yese yeter ona bu sıcakta dedi iyi dedim bende. Haklı. Biz bile yiyemiyoruz ki 🤷🏻♀️
Mom987 Aydanzeyd Olabilir yemeğe zorlamiyorum ama havuç salatalık kuru yemiş karpuz elma muz kayisi vs vs öyle onları yiyerek gün geçiriyor ara sıra çorba içiyor onu da sıcak içmiyor.
Asklepios Aydanzeyd benimki de 13 aylık bazen hiç yemek istemiyor. Bazen meyve karpuz yemek istiyor soğuk soğuk. Bazen de yemek yiyor üstüne limonata veya ayran içmek istiyor. Sıcaklardan hep ya. Yada diş çıkacaksa ikisi birden yapıyordur. Üstüne gitmeyin hiç bırakın takıldın kafasına göre. Bir de su içme miktarında benimkinin baya bir artış var. Her yere su dolu biberon bırakmayı unutmayın 😂 sevgiler..
Mom0911 Aydanzeyd evet yaa , daha önce bu forumda hiç moskovada oturan anne görmemiştim😁Moskovada diyince AA dedim aynı şehirdeymişiz 😁Moskova’ya geldiğinize çokmu oldu ? 🙂 Türkiye’den geldiniz dimi ?
ARORA Aydanzeyd bizde de öyle. Ben artık meyvesini çorbasını koyuyorum tezgahın üstüne yarım saatte bir iki üç kaşık vere vere bitiriyorum🤷♀️
Mom0911 Aydanzeyd aaa tamam canım. Bende Kırgızistanlıyım , burda moskovada evlendik , eşim Türk , bizimde 6 sene olmuş Moskova’da yaşadığımıza 😘2,3sene sonra temelli dönmeyi düşünüyoruz Türkiye’ye inşallah