Huzurum 20 aylık oğlum 1bucuk yaş aşısında 12 küsür kıloydu şuan 20 aylık hala aynı kilo da gr bile almadı bu süreçte hasta falan oldu iştahsızlık yaşadı ama yine de alması gerekmez miydi. 12 aylıktan 20 aylık olaca kadar yani 8ayda sadece 2 kilo almıs
Birkucukeylulmeselesi Huzurum bizimki 14 aylık 8,600 2 ayda yaşnızca 300 gram almış e sizinki aya vurunca daha fazla ve bizimki daha küçük takılmayın bence sağlığı yerindeyse geris önemli değil
[silindi] Huzurum 12 aylıkken 10.800 dü kilosu. 25 aylık 11.600 kilosu. 1 yılda 800 gram almış oda zorlayarak yani. Sürekli boya gidiyor. Doktorumuz kilosu iyi diyor. Gören aaa zayıflamış diyor 🤦♀️ bence aradaki zaman diliminde gayet güzel almış. Zaten 1 yıl içinde ortalama 2 kilo almaları gerekiyormuş doktorumuz öyle dedi. 2 yaşındaki bi çocuğun ortalama kilosu 12 kilo olması gerekir demişti.
Umut2019 Huzurum benim oğlum da 20 aylık 5 gün sonra 21 aylık olacak.. 4 5 aydır 11.700 de takıldık ne alıyo ne veriyo 🙃 boyu kaç sizinkinin ölçtünüz mü hiç
Mom987 Huzurum Çok normal değil mi 🙄 hiç kilo almadi sandim. 12 aylıkken 10 kiloydu 2.5 yasina geldi 2.5 kilo aldı ortalama
Birkucukeylulmeselesi Huzurum anladım canm ben çevreden çok yorum alıyorum da zayıf gelişmemiş vs diye çok üzülüyordum ondan dedim
Ayseli Boy attı mı peki bu süreçte ? Gelişmesi sadece kiloyla olmuyor boy atıyorsa sıkıntı yok diye biliyorum