Kızlar merhaba bebeğim 11 aylık 10 gün önce burun akıntısı ve haiff atesle baslayan bir nezlemiz oldu hemen götürdüm doktora üşütmüş hafif dedi ama üzernden birkac gün snra kuru öksürük yine aradık doktoru bitkisel öksürük şurubu yazdı diceğim o ki salgın mı var ne kulldysam üsteliyor hala burunlar tıkalı affedersiniz balgam atamadıgı için gece öksürük yapıyor öğürtüyor yasayan varmı böyle inatci nezleyi😔 üşüdüğüne asla inanmıyorum ama gece ¾ kez üstünü soyuyrm cam acsam çarpıyor açmasam ter içind 😔 napcam şaşrdm