Koalaannesi 3 ay 22 günlük olduk ama sütüm çok tazyikli geliyo emerken sinir oluyo ağlıyor artık emmek istemiyor memeye alınca direk ağlıyo sonra yorulup emmeden uyuyo tam 3 haftadır böyleyiz artık çok yoruldum var mı benim gibi olan ne yapabilirim 😔
Gzmakman Koalaannesi benimde ilk aylar öyleydi 3.5 aylık oldu göğüslerim terbiye oldu artık. Ben öyle oldugunda hem ön sütü sağıyordum ama onuda içiriyordum daha sonradan. Bir de cok huzursuzlandıgında çok aç değilse uyutuyordum kalktığında sakin oluyodu sırt üstü yatıyodum belime yastık koyarak. Üzerime bebeği alıyodum tazyikli gelmiyor genzine kaçmıyor o zaman.
acemiannedrnm Koalaannesi evet en fazla 3 dk sağmak gerekiyormuş ön sütü. Ayrıca ön süt bebeğe gaz da yapıyormuş 🧐
Buse_ Koalaannesi ben hissediyorum fışkırdığı zaman kızım çekildiği an parmak ucumla hafif bastırıyorum 2-3 defa yapmam gerekiyor sonra rahat emebiliyor
Koalaannesi SelimliAnne Ama o şekilde ara ara geliyo sadece ilk başta değil sağsam da aynı şekilde oluyo yani
Fatosmat Koalaannesi merhabalar alabildiniz mi meme reddini benim bebeğimde 2 ay 6 günlük aynı şeyleri yaşıyorum. Sadece ilk başta değil ara ara hızlı akış oluyor ve ağlıyor emmek istemiyor