Hellobaby2 Merhaba hanımlar. Bugün doğum yapalı 25 gün oldu. 40mız çıktıktan sonra çatlaklarım için tedavi olmak istiyorum. Güzellik merkezleri Tek seansla yapıyorlarmış. Yaptıran ve memnun kalan var mı? Göbeğimde hiç yok ama popomda çok çatlağım var. 😞