Meraba sevgili anneler 7 günlük bebeğim var ilk gece bebeğim memeyi kavrayamadi. Kilo kaybetti şekeri düştü sarilik basladi ve uyku haline geçti zorla 4 gün Siringayla besledik asla uyanmiodu en son mecbur biberon verdk 2 gündür biberon kullanıyor uz kendine gelio yavaş yavaş karnı doydukca ama memeyi hala reddediyor böylede memeye alismck temelli biberonla gecicek nasıl bi yardım alabilirm her akşam emziremedgm için ağlıyorum yetersz Hissedyrm kendimi:( nasıl bi yol izlemelylm antalya da olan arkadaslarin bildgi emzirme ebesi varmi yardımcı olurlarsa çok sevinirim