Bebeklerine Zeka kartları kullanan/ oynatan anneler kartları sadece gösteriyor musunuz gösterirken konuşuyor ya da başka bir şey yapıyor musunuz? Ben çok boşlukta kalıyorum konuşsam dikkati dağılıyor gibi geliyor karta odaklanamıyor diye düşünüyorum konuşmasam kuru kuru kartlara bakıyoruz 🤷🏼♀️ 😅 siz nasıl yapıyorsunuz?