Selam arkadaşlar. Ben Bulgaristan da yaşıyorum evimiz de Tuna nehrine yakın ve Bahçeli olduğu için çok fazla böcek var. Sürekli böcek ısırıklarına maruz kalıyorum. Köpek ve kedilerimiz var ne kadar ilaçlama yapsakta genede böceklerden arınamıyoruz. Kaşımadan duramıyorum maalesef. Eşimi ve bebeği ısırmıyorlar sadece beni ısırıyorlar. Kaşımaktan bacaklarım hep yara oldu ve iz kalıyor. Başından geçen yada bilen biri varsa ne yapabilirim? Bildiğiniz bir krem yada yaptığınız bir merhem vs varmı? Gerçekten artık çok sıkıldım ve bıktım kaşınmaması için krem sürüyorum o bile yardım etmiyor artık. Aşağıya resim koyuyorum. Tavsiyelerinizi bekliyorum teşekkür ederim 🧚🏼♀️ 