Utkucan evet ediyorum canım, bir doz yaptırmıştık alerjiden dolayı ikinci doz yapılmadı. Ama iki doz da olsa bulaşıyormuş sadece hafif atlatmasını sağlıyormuş. Doktorumuz aşısı olduğu için hafif atlatacak dedi inşallah öyle olur çok üzüldüm gerçekten 🥺 ve yani pek gezen biri de değiliz evin önünde oynar parka gideriz arada bir o kadar dışarıda kendimiz oynarız falan hep yani muhtemelen parktan aldı çok şaşırtıcı çok kolay demek ki bulaşması