34 aylıkken denedik. 3. günün sonunda bıraktım,bağladım tekrar bezini. Çünkü çok ağlıyordu,asla çişini yapmak istemiyordu. Pipisi resmen sertleşiyordu ama yine de tutuyordu. Kaka yapabiliyordu sadece. İnan üstünden 3 ay geçti neredeyse ama o 3 günü düşününce başım dönüyor. Felaket zordu,bebeğimi kucağıma bile almaya fırsatım olmamıştı. Önümüzdeki ay 3 yaşına girecek,tekrar deneyeceğiz. Hazır aslında biliyorum,kaka yaptğında söylüyor. Değiştirin diyor,bezini götürüyor. Ama babası ve bende o enerji yok🙈Bismillah diyip halledeceğiz artık bir şekilde.