Baby turco hem ıslak mendilini hem bezini kullanıyorum ilk günden beri çok memnunum. Osmaniye gibi 45 dereceyi gören aşırı sıcak bir memlekette yaşadığım halde ( MAŞALLAH ) hiç pişik problemi yaşamadım. Tabi birde dalin pişik önleyici krem kullanıyoruz sürekli 😊