Minikkusuumm Benim bebem de aynı,6 buçuk aylık olacak. Sağlık ocağı kontrolünden geldik. Hiç yememesine rağmen yine de 600 gr almış,hatta kilosu ayına göre fazla bile fakat boyu hiç uzamamış.Doktora götüreceğim belki kansızlık vardır. O iştahsızlık yapıyor. Abisi aşırı iştahlıydı,doyuramazdım bu sıpacım oldukça zorluyor 🌚