Bebeğim 1 yaşında 8 kg sadece emiyor hiç bir şey yemiyor nasıl yedirmeye alıştırırm bilmiyorum ilk aylarda ek gıda çok güzel gidiyordu ama son 2 aydır kabus gibi acıktıkca gögüslerimi işaret ediyor mama yemek kabul etmiyor her akşam bizimle masaya oturur o hiç bir şey yemez her verdiğimi yere atar her şeye burun kıvırır bunu nasıl aşabilirim fikir vericek birileri var mı 🌸