Kizlar perşembe günü 2.dozumu oldum o zamana kadar çok iyidim cuma günü birden grip oldum burun akıntısı,burun tıkanıklığı hapşırık, boğaz ağrısı. Neyse gidip test yaptırdım aynı gün negatif .Ancak ben hala grip gibiyim ilaçta aldım ama henüz tam geçmedi
Aşının yan etkisi mıdır acaba bilen var mı?