Hanımlar öncelikle merhaba. 2 buçuk aylık oğlum geçtiğimiz hafta salı günü sabah ateşlenmeye başladı çarşamba sabaha kadar düşmeyince hastaneye getirdik. Tahliller sonucunda idrar yolu enfeksiyonu teşhisi kondu. Idrar tahlilindeki değer çok yüksek çıktığı için yatış verildi. Damar yolundan antibiyotik tedavisi uygulanacak diye. Çarşamba günü yattık çarşambadan beri hâlâ hastanedeyiz. Gün içerisinde antibiyotik dışında rutin ateş ve tansiyon takipi hariç hiç bir tedavi veya işlem yapılmıyor. Dün pazartesi (bugün için) antibiyotiğiniz bitiyor sabah 10da ultrasonu var ondan sonra taburcu olursunuz demişlerdi. Bugün 10da ultrasona girdik ve bebeğimin bir böbreğinin geniş olduğunu söylediler. Böbrek öyle olunca doktor en az 10 gün burdasınız dedi. Ve benim evde 2 buçuk yaşında bir oğlum daha var ve bensiz durmuyor sürekli ağlıyor. Doktora durumumu anlattım evde tedavi uygulasak 8 saatte bi getirip antibiyotiği aldırırım istediğiniz her zaman kontrolede getiririm dedim ama doktor antibiyotik damardan verilecek o yüzden çıkamazsın dedi. Evdeki oğlum olmasa 2 sene desinler evladımın sağlığı için 2 senede kalırım. Ama evdeki oğlumda evladım onuda düşünmek zorundayım. Napcam nasıl yapıcam hiç bilmiyorum. Yattığımız hastane eğitim araştırma hastanesi acaba o yüzden mi tutuyorlar diye düşündük çünkü gün içinde antibiyotik dışında yapılan hiç bir şey yok. Böyle bir hastalık geçiren yada böyle bi duruma şahit olan bilgisi olan varsa yazarsa yardımcı olursa çok sevinirim. Çok zordayım anne olmak çok zor elimden gelse kendimi ikiye böleceğim 😔😔