Kızlar benim bebegim dogdugu andan itibaren elektrikli süpürge ve piş piş sesi karışık bunlarla uyumaya alıştırdım ben şimdi de 5 aylık hala aynı o sesi açınca hemen dalıyor uykuya bazen onunla rahatlıyor bu benim için iyi ama bebegim için ne kadar iyidir sizce ben yanlış mı yaptım acaba alıştırmakla. 🙄🙄Fikirleriniz nelerdir acaba.????