Nespressso sürekli emzik ağzında bizimkinin keyifli olduğu durumlarda veya istemediği zaten kendi çıkarıyo, uyurken ben çıkarıyorum boşa çekmesin diye. Ama cidden benim kurtarıcım emzik, verdiğim zaman eli ayağı duruyo sakinliyo. Kendim de hatırlıyorum 6 yaşına kadar emmiştim😂🙊 damak yapısını bozuyo diyolar ama benim dişlerim dümdüz o kadar yıl emmiştim yani. Kızımda emiyo emziksiz düşünemiyorum ağladığında mızmızlandığında susturamazdım vallahi