Bng valla ben yaptım sizde yapın demiyorum bu herkesin kendi tercihi ama benim kızım 2 dkdan fazla bi oyuncakla ilgilenmiyo, çığlık atıyo ağlamaya başlıyo. bu yüzden televizyonda tüm gün eğitici şarkılar varya kukuli sevimli dostlar falan onlar açık. karşısına oturup izlemiyo, elinde oyuncakları, odanın icinde bi yerlere tırmanıyo falan ama canı sıkıldıgında dönüp videoya bakıyo dans ediyo kendi kendine falan bu sekilde. oturup eğitici bişey yapamıyorum kalkıp gidiyo hemen. o yüzden oyuncakları yerde bırakıyorum birini bırakıyo birini alıyo arada tvye bakıyo derken böyle zaman geçiyo. iştahı var allaha sükür, bi öğünü yedirmek de 15-20 dk sürüyo zaten böyle böyle geçiyo zaman