Anneler selam.
4.ayda doktorumuz kan ilacına (demir) gerek duymadı 6.ayda kanını alıp bakalım dedi. 6ay 2gunllukken kontrole gittik kan alındı vs sonuc da kanı iyi çıktı ve bize kan ilaci kullanmaya gerek yok dedi. Hatta devit de 1 fis veriyordum oda yüksekmiş onun yerine damlali başlık tak 2 damla devit ver dedi. Kan ilaci için bazı doktorlar depolar dolu tutulmalı iyi de olsa 1 yaşına kadar demir kan ilaci kullanın diyor kafam karışık. Doktoru kullanma diyen ve kullanmayan var mi araniz da ❣ ne yapsam kararsizim bana bi yardım