Hilal365 Anneler çıldırcam bebeğim çok kötü heryeri isilik iyice çoğalıyor hergün yıkıyorum bebeğimi 4 gün önce doktor kontrolümüz var dı gittik isilik olmuş dedi ama baktı bakınca isilik olmuş dedi tahlil felan yapmadı ( gerçi nasıl oluyor bilmiyorum da ) neyse şampuan ne kullanıyorsun dedi uni baby köpük şampuan dedim tamam mustela kullan geçer bişi kalmaz dedi ama günden güne artıyor ne yapacağımı şaşırdım mustela şampuan aldım yok hiçbir faydası yok daha da çoğaldı sanki nasıl geçer bu herşeyi denedim en son deniz suyuna sok diyor herkes tuzlu su ya isilik tuzlu suyu sevmezmiş diyorlar ama sokamam bebeğim daha 1 aylık ne yapsam geçmedi başına gelen var mı ? Nasıl geçer bu çoçuguma baktıkça içim parçalanıyor acıyormuş gibi geliyor https://imgyukle.com/i/CAymx https://imgyukle.com/i/CAJ70 https://imgyukle.com/i/CAVNq https://imgyukle.com/i/CArIv
Baby_Lena Hilal365 ya kuzumm kıyamamm baya ılerlemıs saf temız gul suyu ıyı gelıyor dıye duymustum ama tabı doktorunuza danısın yınede bıde bol bol nemlendırın kuru kalmasın ınsallah hemen gecsın
ikibabybirmom Hilal365 Bizimde aynı 2 aylık yüzü ensesi boyun tarafında oluyor geciyor gbi oluyor yine çıkıyor bende surda bekliyim çözüm bulan vardir inşallah
Archmomm Hilal365 isilik uygun olmayan oda ısısından kaynaklı oluyor . Önce mutlaka bebeğinizi serinletin. Benimde kızımın yanakları böyle olmustu . Şampuandan ziyade mustelanın losyonu ile geçiyor . Yıkadıgınız suyuda 37 nin bir tık altında yapmanızı öneririm 🙏🏻Biz böyle kurtulduk 🙏🏻
7Kaptan7 Alerji olma ihtimali de var. Ben de doktora gittim bana sıcaktan dedi geçmedi daha sonra başka iyi bir doktora gittiğimde direkt olarak bana alerji olduğunu söyledi.
kirlibeyazkedi Sabah akşam duş, üzerine Mustela’nın atopik ciltler için olan kremiyle nemlendirme, terlediğinde direkt üst değiştirme, mümkünse terletmeme. Direkt geçiyor bizim. Bu şekilde dikkate ettiğim sürece de çıkmıyor.
7Kaptan7 kirlibeyazkedi Ben de mukuslu kaka olmadı ancak yüzü aşırı derecede dışarıya verdi kurumaya başladı ve ne zaman yoğurt yesem azıyordu yüzü bazen mukuslu kaka ya da kanlı kaka olmayabiliyormuş
Hafsaefsa Kuzum her gün duş aldır yüzünü ayrıca yıka ve ince giydir benimde öyleydi aynılarını yaptım doktorum öylemdedi hastalık değil her bebekde olur dedi onun için yıkadım ince giydirdim geçti çok şükğr
KutayinAnnesiii Mustela ın şampuanından ziyade vücut için balsam kremi var onu alın deneyin benim oğlum 4 aylık ilk sürmemde geçiriyor hemen. Eğer gene geçmezse başka bir doktora götürün o zaman alerji açısından değerlendirilmesi gerekir bence
Dolunayinannesi Isilik boyle olmaz ki ama bu biraz alerji gibi sanki sut urunleri alerjisinde benim bebegim de boyle olmustu ben diyet yapinca gecmisti inanin bugunlerde geciyor yeter ki dermansiz bi hastalik olmasin
Cherry5 İsilik değil alerji gibi duruyor, her gün yıkasanız da her gün şampuanlamayın haftada 2 yeter şampuan. Banyodan çıkınca bastırmadan müslin gibi bir bezle tampon hareketle suyunu alın vücudunun henüz tam kurumadan temiz içerikli bir nemlendirici ile nemlendirin. La roche posay lipikar baume iyi bir seçenek ancak alerji durumu etkeni ortadan kaldırmadan geçmez maalesef.
Smyra30 Hilal365 benim doktorum isilik olursa salatanin kabuğunu soy salatayı gezdir vucudunda demişti yada bir bardak ılık suya bir tatlı kaşığı nişasta katıp o yerlere pamukla sur dedi krem onermedi