Bu ayın 22 sinde bebeğim 4 aylık olcak biz ne zmn dışarıya çıksak bir aglama krizine giriyor görmeniz lazım Akşam düğüne gittik nasıl geri geldiğimizi bilemedik ne zmn alışıyor biz ne zaman gezebilcez ağlamadan normalde bebekler dışarıda uyurlar ama bizimkisi uyumuyor bide her gece 9 da yatagında uyusun istiyor ve bu yüzden doğdu günden beri biz hiç gece dışarı çıkmadık bi akşam çıktık ve ondada kamyon çarpmışa döndük sizlerinde başında olan varmı varsa nasıl dışarıya alıştırabilirim