Blackforrest 25 aylık olunca bıraktık anne sütünü… 1.5 yaşından sonra her ay 1 öğünü azaltarak bıraktık… Emerek uyudu hep en son ki ay sadece emerek uyuyan kısmı kalmıştı … çok korkmuştum ama çok konuştuk anlattım alttan alltan iyi işlemişim bugün son meme oğlum dedim pasta üfledik ertesi gün teklif bile etmedi ☺️ Ama istediğin vakit gelip koklayabilirsin dokunabilirsin dedim 3 yaşına yaklaştı ne zaman kendini kötü hissetse sessizce gelir anne biraz koklayabilir miyim der ☺️ Sorunuza cvb olmadı pek 🤣 Ben hem kendim hem oğlum için emerek uyumasını seçmiştim sonrasında sarılarak uyuduk hep