Cuma gününden başlayan ateş vardı kızımda,hastaneye götürdük antibiyotik verdi ama kızım 2 kereden sonra ilaçtan sonra istifra etti bende devamını getirmedim gece ateşi hala devam edince bi daha götürdük azitro verdi 9 kilo kızım kaç ml vermeliyim eczacı yazmamış.bide bu ilacı kullanırken yolculuk yapabilir miyim