Elifff Yanında biriyle çıkarsan daha rahat edersiniz.Havalar iyiken ve de imkanın varsa çıkın temiz hava alın.Ben inanmıyorum böyle batıl şeylere😂 her annenin böyle bir dönemde rahatlamaya ihtiyacı var.Lohusalığımda yanlız da kaldım, Bebeğim Uyurken banyoya da girdim, annem bize geldiğinde kızımı bırakıp eşimle Dışarıda çıktım.İçinizi ferah tututun,hurafe şeyleri düşünerek içinizi karartmayın.Duayla Rabbim kolaylık sağlıyor. 😊