Karas e-bebek her zaman böyle yapıyor ya. Özellikle kendi markalarına yönlendiriyorlar. Mümkün olduğunca iyi araştırıp deneyerek almak gerekiyor aslında.
Önce bi mağazaya başvuruda bulunun. Dönüşlerine göre tüketici mahkemesine başvurursunuz. Deneyerek mi almıştınız? Ürün vaadedileni karşılamıyor diyebilirsiniz mesela. Bilemiyorum inşallah değiştirirler ama e-bebek cidden bu konuda illallah ettiren bi firma.
Yeni doğum yaptığımda eşimi süt sağma pompası almaya göndermiştim. Modeli de söyledim ama unutmuş ve onların yönlendirmesiyle bi pompa almış. Daha mağazadan yeni çıkmış, kapısının önündeyken ne aldığını atmıştı bana. Ben de o markayı değil, istediğim markayı belirtmiştim ve değiştirmesini istemiştim. Daha mağazadan çıkalı, ürünü alalı 5 dakika olmamış, jelatini açılmamış ürünü “alamayız” diye geri çevirmeye çalışmışlar eşimi. Biraz problem yaşanmıştı ve sonunda değiştirmişlerdi. Çok değişik politikaları var.