Bebegm yedi aylk bır aydr agznda yara gıbı bısy var doktora götürdüm aft dedı aftoral verdi fakat kullandk geciyo tekrar geliyo. Once iğne ucu kadr oluyo sonra gun gctkce para kadar soyuluyo. Dili beyazmsı gibi ama soyuk. Napmam lazm neden oluyor basına gelen varmı