Sleepy yeni doğan, devam olanını da kullanıyrm ama hassassa dıye yenıdogandan baslayın derım. Prima kullandım unı baby kullandım sleepy bir iki tane yetıyor, bu markalarda. 4-5-6 belkı daha fazla kullanıyrm. Sleepy daha ekonomık oluyor bu yüzden fıyat olarak da onlardan dusuk ındırımlı alırsanız. Gecenlerde ben 12 lısını 62-65 arasında bi fiyata aldım