[silindi] Evimin önünden günde 5 kere geçiyorlar bebeğim kaç kere uyanıyo sıçrıyo korkuyla 🤦♀️ İnsanların sayıgısı yok ya geçtin işte tekrar tekrar ne geçiyosun 😡
Balbebe [silindi] ben bu konvoyların çok gereksiz olduğunu ve tamamen kaldırılması gerektiğini düşünüyorum zarardan başka bişey değil.
ikizannesi2 [silindi] ahh muş da yaşıyorum muşta yaşamaz olaydım ne hafta içi ne hafta sonu tek bildikleri düğün ☹️
Leylaa_ [silindi] Zamanın da bizler de yaptık. Hasta çocuk varmı demeden kimseye bu konuda laf etmemiz lazım 😂
irva [silindi] Valla zamanında hepimiz yaptık.Şimdi de hepimiz çekicez bu durumu.Haksa o zamanda hak yedik.😁 Aldırmayın bu kadar.Alışacak çocuklarda zamanla her şeye.Bizim de çok geçiyor oğlum bazen uyanmıyor bazen uyanıyor.Ama aldırmıyorum insanların en mutlu günleri.Bizler yapmışsak onlar neden yapmasın.Biz yaparken kimseyi düşünmedik ki onlar bizi düşünsün.
Balbebe [silindi] sadece çevre kirliliği değil trafiği mahvediyorlar kazalar oluyır konvoy yüzünden hiç alakası olmayan insanlar ölüyor.
Deletedmom5455451 Eski adetler değişilmez öyle geldi öyle devam eder sizin bizim düğünler se de vardı bundan sonra da devam eder gösterişle alakası yok beni rahatsız etmiyor hata Almanya da çok güzel oluyor Türk bayraklı Rabbim herkese nasip etsin 🙂
[silindi] Deletedmom5455451 beni de rahatsız etmiyordu çocuğum olana kadar onun sağlıklı uyuması her şeyden önemli siz yurt dışında özlersinizz ama biz günde 10 kere dattt dattt kaldıramıyoruz burda durduk yere korna çalıyorlar
Deletedmom_9857 [silindi] Düğününuz esnasında siz yapmadınız mı 😒Olağan şeyler bunlar önüne geçemezsiniz daha ne sesler duyacak kasmayın çok fazla 😊
[silindi] KoalasMom ara sokaklarda yapmadık yukarda yazdım bebeğim olunca çok gereksiz gürültü olduğunu anladım
KoalasMom [silindi] Yapılıyor kimseye yapmayın diyemeyiz hepimiz geçtik o yollardan, burda da çok oluyor tam düğün sezonu ama yapacak bir şey yok maalesef ☺️
GokSuM [silindi] herkesin düşüncesi “hayatımda kaç kere düğün yapıyorum, 1 kere de insanlar benim için rahatsız olsun ne var hoş görsünler”. Bizim yaşadığımız, 1 günde 10 tane düğün alayını hoş görmek. (Alay güzergahındayız)