Kızlar dün koltuk altı ölçerle ateşi 38 çıkmıştı öksürüğüde vardı. Hastaneye gittik üzerinide çıkarmıştık. Haztaneye gidince 36 37 civarı bişey çıktı ateşi. Öksürğü için sanırım röntgen çektirdik kan aldılar bi kültür istediler idrardan 1 2 damla onu yaptık diğerine de 10 cc idrar yapsın dediler ama onu bi türlü beceremedik eşimle ama idrarında öyla koku felan yok sürekli bakıyorum. Şimdi ateşi elhamdülillah 36.4 çıkıyo ama öksürük devam ediyo. Kan röntgen hepsinin temiz çıktığını söylediler. Öksürük için ne yapabilirim acaba 1 ay 22 gün olunca şurup vs de veremiyoruz sanırım sürekli emzirmeye çalışıyorum önerisi olan var mı acaba