Hanımlar ben mi yanlış düşünüyorum onlar mı gerçekten çoook bunaldım.Anlatacak kimsem yok beni anlamıyorlar.Bebeğim 14 ay 11 günlük.Kayınvalidem her gün görüntülü arıyor ve sen hala bezleniyor musun at artık şu bezi annene söyle çişini öğretsin sana deyip duruyor.Erken olduğunu söylüyorum.Kızımda da zaten şu an öyle bir iletişim yok bir belirti de yok.Bu yaz öğretemezsem daha da öğrenmezmiş hep altına yaparmış.Ben çocuklarıma 1 yaşında öğrettim diyor mümkün mü bu Allah aşkına ben mi bilmiyorum.Sadece bu değil.Kızımın iştahı yerinde çok şükür ayırt etmeden her şeyi yediriyorum.Enginar, ıspanak, semiz otu bile yer yani.Acı yedireyim iştahı açılsınmış😔Ya aklım almıyor artık çok bunaldım.Gelirken çikolata getiriyor ben yedirmiyorum diye kızıyor.Diyorum ki anne bi yararı yok bak ben hurma, kuru incir, kuru üzüm yediriyorum yok onlar hep çikolata verirmiş bi şey olmazmış.Çocuğu mahrum bırakıyormuşum.Tv izletmiyorum tv izlemeyen çocuk mu olurmuş.Artık ben anneliğimi sorgulamaya başladım çok mu sıkıyorum çocuğumu diye düşünüyorum.Her gün dışarı çıkıyoruz parka gidiyoruz tüm gün bebeğimle ilgileniyorum.Ama yine de bir ton laf işitiyorum.Kendi annemle konuşuyorum napıcaksın değiştiremezsin sus diyor.Eşim annesine laf söyletmiyor.Hata bende mi ne olur siz deyin😔