Tepside sütlü irmik tatlısı yapıp üzerini meyveli jöleyle kaplayabilirsin canım. Çok güzel oluyor. Bahsettiğim irmik tatlısı 1 lt sütün içine 9 kaşık irmik 9 kaşık şeker kaynamaya başladıktan 2 dk sonra altını kapat 1 vanilin 1 kaşık ta tereyağı ekle hafif ıslatılmış borcama aktar. Soğuduktan sonra jöle vs. Ne istiyorsan ekleyebilirsin benim kurtarıcım bu tatlı