Ek gıdaya başladım ilk 3gün yoğurt tadımı yaptık bitti. Sıra meyveye geldi. Şimdi bem ikindi ara öğününe yoğurdu koyup öğlene de meyveyi koymayı düşünüyorum. Elma vereceğim. Elmada da mı 3gün kuralı yapacağım?Drum öğlen 80ml meyve suyu ver dedi direkt