BarlasMomm canim esim yapiyot kendimize firinda kizim icin de yine esim yikadi onu dilimledi kucuk parcalara 1 tanesini buzfolabi posetlerine koyduk tek yiyimlik olcak sekilde sonra bi tavaya 1 parcasini koydum havuc ve patateste dilimledim icine bide sogan kestim icine birazcik koydum onlari suda hasladim yumusayinca pisincede blenderdan en dusuk ayardan birazcik ezdirdim o sekilde soguyunca icirdim kizima biraz alisana kadar corbasini yapicam sevdide kizim daha sonra disleri tamamen cikinca kendisini yedirmeyi dusunuyorum firinlayip ta