Duru33 tabiki anlatırım.
Gece her istediğinde mama veriyorum.
Sabah :
Birkaç bebe bisküvisi (başta az sayıda daha sonra yavaş yavaş çoğaltabilirsin. Doğduğundan emin oluyorum ben ) bebe bisküvisi ve peyniri karıştırıp veriyorum. Bitirdikten sonra da az miktarda su veriyorum.
Öğlen : hava sıcaksa eğer yoğurtla meyve karıştırıp veriyorum (yarım ya da çeyrek muz, bir iki tane de küçük kayısı)
Yeni başladığın zaman ek gıdaya, muz çok fazla vermeni önermem kabız edebilir kayısı tuvaletini rahat yapmasına yardımcı oluyor.
Hava sıcak sa eğer bunları verebilirsin.
Soğuk olduğu zaman ben yoğurt vermeyi tercih etmiyorum onun yerine marketten pirinç unu ve ara mama alıyorum. Ve bunlarla muhallebi yapıyorum arı Mama üzerinde yazıyor nasıl yapıldığı. Pirinç unu ile yaptığımda da pirinç unundan az miktarda yapacaksak eğer, bir dolu kaşık pirinç unu bir çay bardağı su bunu karıştırıyorum (Soğuksu olacak), tatlandırmak için de bir parça muz koyuyorum içine çok fazla tatlı olmamasına da dikkat ediyorum. Öğleden sonra zaten uyku saati oluyor uykudan sonra kalkınca acıktığını farkettiğimde bebeğim uyanmadan havuç ve patates haşlıyorum 1-2 dilim kadar içine tatlandıracak bir şey koyuyorum meyve olabilir pekmez olabilir onu soğutuyorum çatalla eziyorum.
Yediriyorum.
Akşamüzeri karnının doyduğu ndan emin olmak için bebe bisküvisi ile sabah vermediğin bir meyveyi blendırdan geçirip veriyorum daha sonra zaten uyuyor gece mesaisi başlıyor ☺️
Gece boyu da mama veriyorum ☺️ tekrardan bir sorun olursa istediğin zaman sorabilirsin Ben erken ek gıdaya başlamak zorunda kaldığım için biraz tecrübeliyim bu konuda