3 yasinda kizim 2 aylik oglum var. Kizimin odasi var ve milyon tane oyunfagi var o oyuncakları döküp saçar ve gider ama asla oynamaz soyle yarim saat felan. Bir suru alternatif yaptik esimle ama yok o sadece aksama kadar evde ben adım atsam yanimda dolasmakla geciriyo tüm gününü gercekten ustumu degistirzem wcye gitsem bile kosa kosa geliyor seviyor dolasmayi 😑🤣.. oyuncaklarin yanina gittigimde hemen oda gelir hadi oyna dedigimde bos bos bakiyor suratima hadi oynayalim dedigimde oyuncaklari kiymetli oluyor illet oluyorum🤣kuzenleri geldiginde paylasmiyor yuzune bakmadigi oyuncaklarin.kardesinin besigini devirir kremlerini ilaclarini karistirir tokalari cekmeceleri dagitir sonra gecer yine gezinir oyle. Onun en guzel oyuncagi kardesi sanirim surekli basinda elini ayagini sıkıyor sacını kafasini karnini mincikliyor. Aslinda cok zeki bi cocuk ama boyle yapmasi beni cok bunaltiyor